lördag 14 april 2012

Årets första motionslopp!

Japp årets första lopp, gick hyfsat orkade trampa runt utan bekymmer men dock rent taktisk vart det katastrof... i en back runt mitten på loppet så var jag inte riktigt på tårna och tappatde 10-15m på den klungan jag hade framför mig vilket gjorde att jag inte riktigt kunde hänga med när tempot ökade och jag fick släppa dom.
Då på börjades en väldigt lång resa där jag låg i stort sätt själv o tok körde tills det var nån mil kvar då kom den bakre klungan i fatt mig, när jag ser tillbaka på loppet skulle jag givetvis släppt direkt och väntat in den bakre och inte bränt mängder med energi själv... well lesson learned!

Lite data från polar:
Cycling 14.04.2012 09:58
www.polarpersonaltrainer.com
Duration: 01:54:55,
HR Avg: 171,
HR Max: 213,
Calories: 1899kcal,
Distance: 61.75km,
Speed Avg: 32.3km/h,
Training Load: 338


Lite bilder, som ni ser vart det kanon väder!

På plats vid Ljung kyrka.

Välförtjänt fika efter loppet.

Mikael Jarmyr´s sadel stolpe gick sönder när det va 3mil kvar, 3mil stående körning är imponerande! :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar