torsdag 10 maj 2012

Intervall träning

Klockan just nu ca 22:15 o här sitter jag o käkar kvälls mat... behöver jag säga annat än att träningen vart väldigt försenad idag?
Nåväl körde ett riktigt jobbigt intervall pass på trainern skönt att ha den möjligheten när det är riktigt kasst väder, strax över 1timma körde jag och började med 3minuters intervaller tunga växlar och körde på så fort jag kunde 3minuter vila orkade inte många 3 minuters innan det sjönk till ca 2min och 4min vila och sista 5min körde jag 1min och vila 1min efter det var jag nära på att få upp lunchen... 
Målet var givetvis att träna mjölksyra vilket måste gett effekt så trött som jag är nu... :)

Bestämde mig också idag att hoppa över Örebro loppet på lördag då vädret visat ostadigt hela veckan kommer i stället att försöka hinna med en lång pass med Maif gänget på söndag.

Sist men inte minst vill jag ännu en gång tacka Gainomax för deras hjälp, deras energi har hjälpt mig mycket med åter-hämtning och energi för att köra alla pass!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar