söndag 27 maj 2012

Vansbrosimmet och Gainomax Sports Team

Cyklingen har ju gått fenomenalt bra sista tiden och där har Gainomax haft stor betydelse all den här extra energin har givit mig kraft att träna och bygga upp kroppen, när man i början på säsongen låg och snittade 26-27km/h hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle (i mitt sista genomförda lopp nu) snitta 34,5km/h på 12,5 mil, det hade jag aldrig klarat utan Gainomax hjälp!

Så ska du simma Vansbrosimmet? Ta chansen och ansök till Gainomax Sports Team det kan ta din träning och resultat till nya höjder!

Varför borde jag bli antagen igen? 
Jag kommer givetvis fortsätta blogga och uppdatera med så mycket bilder och resultat som jag kan! Dessutom vill jag fortsätta utvecklas och göra bra resultat även på Vansbrosimmet. 




http://gainomax.com/sports-team/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar