torsdag 7 juni 2012

Tankar kring vätternrundan mm.

Jag har väll inte direkt bombat in inlägg här på sista tiden men det har hänt en del.

  1. Anmäld till vansbrosimmet
  2. Fortsatt stöd från Gainomax Sports Team till vansbrosiommet. (Stort Tack för det!)
  3. Fyllt 31år (Stort tack till min sambo för alla fina paket med många cykel relaterade saker ;) )
  4. Cyklat en massa pass, både långa och korta...
  5. Gjort en egen liten "bike fit" sitter nu bättre än innan.
  6. Osv...
Många tankar går ju just nu kring hur man ska lägga upp loppet och allt i kring vätternrundan,
  1. Vad för tid ska jag sikta på?
  2. Hur ska jag träna sista dagarna som är kvar? 
  3. Hur ska jag äta sista dagarna?
  4. Vad blir vädret? 
  5. Hur mycket kläder ska man ha på sig?
  6. Hur mycket energi ska man ha med sig?
  7. Osv...
Sen är det ju den psykiska biten där har jag valt att inte ställa mig några direkta frågor i alla fall inga negativa, jag kör på Nike mottot "just do it" typ det lär säkert uppstå nån slags "problem" men dom tar vi då, De e bar å åk...
Träningen tror jag att jag trappar ner lite nu det blir nog max 3st lättare pass fram till fredag, Vila är nog rätt medicin både mil och fart för i alla fall en 10timmars runda tror jag finns i benen.
Jag har definitivt inte svar på allt men det ger sig "nog" det är ju trots allt EN vecka kvar... shit...


Syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar