söndag 22 juli 2012

Lidingöloppet med fortsatt hjälp av Gainomax?

Ja det vore ju riktigt fint för min träning har aldrig gått bättre, tittar vi bakåt i spegeln så har min träning alltid gått i små perioder: träna mycket, träna inget alls, träna lite, o tillbaka till att inte träna alls och just nu är det ca 1år med konstant träning givetvis inte varje dag men i alla fall utan några stora avbrott i månads vis som det har vart förut.
Ändå har jag nog aldrig tränat så intensivt som jag gör just nu och mycket där har jag ju att tacka till Gainomax för återhämtningen mellan alla pass utan de hade jag nog fortfarande tränat periodvis...

Om jag vill fortsätta? JA absolut jag har ett stort hinder framför mig som tydligen är 30km långt och går i kuperad terräng, klart jag behöver hjälp...  Jag har faktiskt aldrig sprungit nån distans över 13-14km så där har jag en del att jobba på om man säger så.
Men jag är taggad och inspirerad av alla andra i vårat Gainomax Sports Team som kämpar och sliter, jag vill vara där och genomföra min 3e etapp i klassikern! 
Titta in på http://gainomax.com/sports-team/ och ansök du med eller bara läs om varför återhämtning är så viktigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar